onsdag 2 april 2008

4 timmar kvar...

Sa var det roliga slut... Tiden har bara sprungit - kan inte fatta att redan har gatt tre manader! Men det ar bara att acceptera att jag maste lamna alla dessa underbara manniskor som jag har lart kanna har och veta att jag aldrig mer kommer se de flesta i detta liv.

Angaende engelskan sa har den sjalvklart utvecklats och mitt (amerikanska) ordforrad ar battre an nar jag kom. Det ar SA kul to pick up new words!! Men jag kan knappast prata flytande, det behovs mer an tre manader for det. O angaende "surfarbruden"..haha.. sa blev det inte mycket av det. "Men lika glad for det ar jag"... och jag skulle aldrig vilja byta bort denna fantastiska plats bara for att det ar dalig surfing har.

Well, dags att aka till campuset och ata min sista lunch innan den 25 timmars langa flygresa vantar... See you all soon!!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

We pick YOU up at Skovde railwaystation! You are so welcome!

Makena sa...

Kommer du att sluta blogga nu eller? Hoppas inte!