tisdag 15 april 2008

Tack för mig!

För er som undrar så kommer mitt bloggande att avslutas nu, då syftet med bloggen var att hålla er uppdaterade om mitt Hawaii-liv. Tack så otroligt mycket till alla er som läst - det har betytt mycket för mig! Nu i sommar kommer jag sommarjobba i Spikens Café och Handelsbod, så välkomna ut på en fika till förhoppningsvis ett solstrålande Kållandsö... Nu när jag är hemma i Sverige igen vill jag passa på att umgås med er så mycket som möjligt, då det eventuellt bär iväg på nya äventyr till hösten, vi får se.. Kram och Gud välsigne er!

4 kommentarer:

BETSY sa...

Det är klart du ska fortsätta blogga!! Du kan ju döpa om bloggen till Lischöpingsbruden eller nåt...

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma sa...

Du är så välkommen till oss i sommar!!! Kan erbjuda långa sandstränder och umgänge med en lite goding!!!

susanne sa...

Betsy: haha... du är la för roli´ du... haha..

Muppens mamma: Tack!!! Låter ju otroligt frestande!

Makena sa...

Får väl ta ort dig från min länkjlista då *snyft*. Men vi kommer säkerligen ut till Spiken och hälsar på dig i sommar nångång!

Kram!