tisdag 12 februari 2008

Varlden har krymt!

Det ar markligt... men varlden har krymt sedan fem veckor tillbaks! Har ni hort det pa nyheterna? Well... nar man befinner sig pa andra sidan jordklotet inser man att varlden inte ar sa stor som man trott. Det kanske inte ar sa farligt att leva i USA anda.. Eller vad tror du syrran? (hon har sagt att hon kommer grata floder om jag gifter mig med en amerikan och flyttar dit) Jag menar... det finns ju telefon, e-mail, skype och flygplan! I vilket fall ar jag LITE mer oppen for att leva nagon annanstans an i mitt kara gamla fosterland...

4 kommentarer:

Lotta sa...

Nu tar du det lugnt, ta bara en dag i taget så har du snart avverkat dessa tre månader och kan komma hem för att möta drömprinsen! Och har du redan råkat stöta på preacher Bob så får du släpa med honom till gamla Västergötland!!

Fru Gustafsson sa...

Hahaha Lotta!! Du är rolig!
Men jag håller med. Din syster är på Hawaii t r e månader, sen är det Spikens café som gäller, och här binder vi fast henne....

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma sa...

Saknar dig vännen.. .Håller med Lotta. Du får se till att du träffar din drömprins här i sverige!

susanne sa...

Haha... ni ar for roliga! Joda, syrran, tiden gar alldeles for fort, sa att ta en dag i taget ar ett gott rad aven om det inte galler killar. A, det ska bli sa roligt att jobba hos er i sommar, A-C! Hej Lena! Kul att du tittar in. Lamnar Honolulu nu..