fredag 14 mars 2008

Bilder från 4000 møh

Hær kommer bilderna från Mauna Kea jag lovade! Først hade jag svårt att tro att det verkligen ær dubbelt så høgt som Kebnekaise, men nær jag kom ovan molnen insåg jag fakta. Nær jag blev helt dizzy i huvét efter att ha småsprungit 15 m, insåg jag ænnu mer fakta (luften var tunn...). De stora kulorna ær några slags teleskop, før att se stjærnorna. På en bild ser ni de nya svenskorna Louise och Helena kura ihop sig under en filt, då det var iskallt! Jodå, bilderna AR från Hawaii... Tyska Patrik ordnade allt - som vanligt! Å nej... det ær inget mellan oss. Men de båda tyska killarna ær nog de jag saknar mest hær, då båda ær hemma i Europa igen.






1 kommentar:

Lotta sa...

Så sugen på utlandssemester nu men det är ju liksom inte läge... Njut åt mig!!