tisdag 8 januari 2008

I´m here...

... I´m HERE!!!! Så gott att äntligen vara framme efter en sjukligt seg resa pa 26 timmar. Hade bara sovit 2 timmar natten innan (denna fantastiska resfeber...) och kunde inte sova i flygstolen. På köpet fick jag feber, huvudvark, totaltappt nasa (tyck lite synd om mig i alla fall) och i Los Angeles var jag nastan i upplosningstillstand och längtade bara hem (låg utsträckt pa golvet vid gaten och lipa ...haha..) De fem timmarna över Stilla Havet gick dock fortare än förväntat och jag kunde sova lite. Tack o lov gick alla kontroller bra, jag hittade pa flygplatserna, bagagehanteringen funkade, inte mycket luftgropar osv. Amerikanerna är ju som på film!! Otroligt trevliga och pratglada... Det kommer nog bli riktigt bra här.

3 kommentarer:

Josefin H sa...

Hej Susanne!
Vad skönt att du är framme nu i alla fall, den jobbiga resan till trots.
Jag sprider din bloggadress till hela Herrljunga kommun (nästan...) så att alla kan följa dina bravader! :) Jobbigt bara att man måste skaffa sig ett google-konto för att kunna skrive finurliga kommentarer!
Kram Josefin

Erik sa...

Stackars dig. Vet hur tungt de kan va att må verdo, helt utlämnad o oändligt långt hemifrån. Du kommer få de grymt. Antar att du snart ska ut o lapa sol på beachen. Fett avis.

Kram brosan

Jenny sa...

Vad härligt att allt gått bra och att du är framme! Vi tycker lite synd om dig i varje fall... Njut nu av solen och värmen, och tänk på oss stackare här hemma i mörkret och regnet. Sköt om dig!

Kram från Jenny & Bosse