torsdag 3 januari 2008

Tack Gud för min familj!

Familjen är verkligen ett fantastiskt påhitt! Där är man en självklar medlem hela livet och man är villkorslöst älskad även när man är tjurig, går hemma osminkad i fula schletklä´r eller har fått IG. Familjen behövs mer än någonsin i vårt kära ytliga samhälle. Om min familj skulle dö vet jag ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till... Ni betyder så oerhört mycket för mig!

Fint uppställda...




Pappa, kusin Rozita och mamma

Erik o Emmelina 3 år

















3 kommentarer:

Erik sa...

Nja....helt accepterad e man ju kankse inte efter ett ig. De lär förfullja en resten av livet. Suck

Lotta sa...

Man häpnar när en så lång bedyran av kärlek till familjen följs av ett så fantastiskt fint kort av densamma... Tur att blogginnehavaren själv åtminstone så bra ut! Att heffaklumpsbilderna fanns i begränsad upplaga är nu uppenbarligen ett minne blott...

susanne sa...

Haha... du är la go eller.. Du är också bra på det kortet, syrran, men jag vet att du inte kommer helt till din rätt. Dock säger bilden att du sannerligen är en vardagshjälte...