lördag 5 januari 2008

Maila mig gärna!

"Har du resfeber?" Frågan har ställts ett antal gånger senaste veckan. Och ja, just nu pirrar det rätt mycket i magen faktiskt... Bara flygresan är ju ett projekt, med byte i London och Los Angeles, men det ska nog gå bra. Och sen att få komma till Hawaii... öppna härliga Jesus-människor från hela världen (har hört att det är väldigt familjär stämning på UMU) .... sommar, sol, sandstränder, surfing, snorkling.... kan det bli bättre!! Men jag kommer tänka mycket på er här hemma också - så ni får jättegärna maila mig och berätta om hur ni har det på: sune_79@hotmail.com. Det kommer uppskattas. Eller ge en kommentar på denna bloggsida. Nästa gång jag skriver är jag där....

2 kommentarer:

Annica sa...

Härligt Susanne! Jag kommer med spänning följa dina försök att surfa : )

Matilda sa...

Hej. Å vad härligt att du äntligen kommer iväg. Ska bli kul att följa din tid på Hawaii. Klart att du kan lära dig surfa! Stor kram så länge. Matilda